Πληροί τα πιο πρόσφατα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας. Το ύψος του καθίσματος αυτοκινήτου και της πλάτης του μπορεί να ρυθμιστεί όπως επιθυμείτε και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για παιδιά από 40 cm έως 150 cm ύψος. Χάρη στη λειτουργία περιστροφής 360°, η μεταφορά του παιδιού σας στο όχημα θα είναι γρήγορη, ήρεμη και εξαιρετικά εύκολη. Όσο πιο άνετο και ικανοποιημένο είναι το παιδί κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, τόσο περισσότερο θα προτιμήσει τις βόλτες με το αυτοκίνητο.

Το κάθισμα αυτοκινήτου FreeON Epic προσφέρει βελτιωμένη λειτουργικότητα για την εξασφάλιση άνεσης, παρέχοντας εξαιρετική χρηστικότητα και πρακτική αξία. Το στήριγμα κεφαλής είναι μαλακά επενδυμένο και διαμορφωμένο ώστε να ταιριάζει στο κεφάλι του παιδιού, εμποδίζοντάς το να αποκοιμηθεί σε άβολες θέσεις με το κεφάλι του να γέρνει στο πλάι ή να κυλήσει προς τα εμπρός.

Οι ιμάντες ώμου 5 σημείων είναι και ρυθμιζόμενοι και με μαλακή επένδυση. Το κάθισμα αυτοκινήτου συνδέεται με ασφάλεια στο όχημα χρησιμοποιώντας τα συστήματα Isofix και Top Tether, μειώνοντας την πιθανότητα σφαλμάτων εγκατάστασης και ενισχύοντας έτσι την ασφάλεια των παιδιών σε περίπτωση σύγκρουσης.

 

Χαρακτηριστικά:

  • Κατάλληλο για παιδιά από 40 έως 150 cm ύψος
  • Δοκιμασμένο σύμφωνα με το πρότυπο i-Size ECE R129
  • Περιστροφή 360° χωρίς την ανάγκη επαναφοράς
  • Πλευρική προστασία
  • Αφαιρούμενος μειωτήρας
  • Εγκατάσταση με όψη προς τα πίσω κατάλληλη για παιδιά από 40 έως 105 cm
  • Ασφαλής στερέωση με Isofix + Top Tether, δεν απαιτείται αναπροσαρμογή
  • Εγκατάσταση με όψη προς τα εμπρός κατάλληλη για παιδιά από 100 έως 150 cm
  • Εξάρτημα για παιδιά από 100 έως 150 cm: Isofix + ζώνη ασφαλείας αυτοκινήτου
  • Προσάρτηση με χρήση ζώνης ασφαλείας αυτοκινήτου για παιδιά από 100 έως 150 cm
  • Πλάτη ρυθμιζόμενη σε 4 διαφορετικές θέσεις
  • Προσκέφαλο ρυθμιζόμενο σε 14 διαφορετικές θέσεις
  • Σύστημα στερέωσης λουριών 5 σημείων
Βάρος 13 κ.
Διαστάσεις 55 × 45 × 65 cm

Reviews

There are no reviews yet.

Only logged in customers who have purchased this product may leave a review.

Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων:
Λόγω της φύσης των ηλεκτρονικών αγορών είναι συχνό το φαινόμενο να μην καλύπτονται οι προσδοκίες του τελικού αποδέκτη από το προϊόν της επιλογής του, εξαιτίας της έλλειψης της φυσικής επαφής αυτού με το προς αγορά είδος. “Ο Κοσμος Του Μωρου” στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας, γρήγορα και εύκολα.

Θέλοντας όμως να καλύψουμε ακόμη περισσότερο τους πελάτες μας ώστε να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές, προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων.
Παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους και τους τρόπους επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους:
α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρείας σας στάλθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά) και
β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες προέκυψε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την εταιρεία. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα περίπτωση προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.

Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση, βάσει νόμου δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής, οδηγίες κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας. Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

i) επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο τηλέφωνο 22510 47848
ii) το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
iii) το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)
Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών τότε η εταιρεία δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.

Αν βρίσκεστε κοντά σε ένα από τα καταστήματά μας
Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να μας επισκεφθείτε και αφότου ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος από τον αρμόδιο υπάλληλο, να σας καθοδηγήσει ο ίδιος για τα περαιτέρω.

Αν παραλαμβάνετε μέσω courier ή μεταφορικής εταιρείας
Σε αυτήν την περίπτωση:

1. Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
2. Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή.
3. Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη-αποστολέα.
Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

Ακύρωση Παραγγελίας
Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:
Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε στα τηλέφωνα 22510 47848 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελιάς σας.

Για αγορές άνω των 69€ – Δωρεαν Μεταφορικά
Kόστος Αντικαταβολής 3

Εξαιρούνται τα δέματα μεγάλου όγκου όπως πχ. βρεφικά έπιπλα,καθίσματα φαγητού..
Στην περίπτωση αυτή τα μεταφορικά υπολογίζονται στο καλάθι αγορών ανάλογα με την τοποθεσία αποστολής


Για δέματα άνω των 20kg η αποστολή θα γίνεται με Πρακτορείο Μεταφορών είτε της επιλογής σας είτε της συνεργαζόμενης με εμάς εταιρείας. Παρακαλούμε στην περίπτωση αυτή επικοινωνήστε μαζί μας πριν την αποστολή της παραγγελίας σας.

Σας ενημερώνουμε ότι με τον ανωτέρω τρόπο αποστολής:
Δεν είναι δυνατή η πληρωμή με αντικαταβολή και θα πρέπει να γίνει κατάθεση του ποσού της παραγγελίας σας στον τραπεζικό μας λογαριασμό.

Πως μπορείτε να κάνετε μια παραγγελία:

-Mέσω της σελίδα μας
-Mέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας στα 2251-47848
-Nα έρθετε στο κατάστημά μας Ζωοδόχου Πηγής 180, Μυτιλήνη, Λέσβος.

-Πως μπορείτε να πληρώσετε τη παραγγελία σας:

A) Mε κατάθεση μετρητών σε έναν από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς:

ALPHA BANK /  IBAN: GR81 0140 6010 6010 0233 0002 461

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ / IBAN: GR58 0110 4150 0000 4150 0800 986

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ /  IBAN: GR26 0172 7090 0057 0910 0058 526

Μπορείτε να μας καταθέσετε το αντίτιμο των αγορών σας σε οποιονδήποτε από τους παραπάνω λογαριασμούς μας και να μας ενημερώσετε με έναν από τους κάτωθι τρόπους:

-Στέλνοντας ένα e-mail για να γνωστοποιήσετε ότι έγινε η κατάθεση στο Kosmosmwrou@gmail.gr
τηλεφωνικά στα 2251-47848
Προσοχή: Η παραγγελία θα ξεκινήσει να επεξεργάζεται μόνον όταν έχει δωθεί η ενημέρωση οτι έγινε η κατάθεση. Ως εκ τουτου, προϊόντα παραγγελίας δεν μπορούν να κρατηθούν για την παραγγελία σας πριν από την κατάθεση.

Β) Mε χρέωση της Πιστωτική σας Κάρτας

Η διαδικασία εξόφλησης μέσω πιστωτικών καρτών καλύπτεται από τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας.

Η συναλλαγή πραγματοποιείτε στο ασφαλές περιβάλλον της Εθνικής Τραπεζας, που προστατεύει τα δεδομένα της κάρτας σας, καθώς δεν μας κοινοποιεί τον πλήρη αριθμό της κάρτας ούτε τον κωδικό της σε καμία φάση της συναλλαγής. Γίνονται δεκτές όλες οι κάρτες VISA, MASTERCARD, MAESTRO και VISA ELECTRON.

*Δεν ισχύουν οι πληρωμές με δόσεις.

Γ) Με Αντικαταβολή

Η πληρωμή με αντικαταβολή ισχύει μόνο για αποστολές με courier και για δέματα μέχρι 10 κιλών. Η υπηρεσία της αντικαταβολής για αγορές από 15€ και άνω είναι δωρεάν. Για αγορές κάτω των 10€ το κόστος αντικαταβολής ανέρχεται στα 3€.

Έχετε τη δυνατότητα να μας παραγγείλετε τα προϊόντα που επιθυμείτε και να πληρώσετε το μεταφορέα την στιγμή που θα τα παραλάβετε.

Πως γίνεται η αποστολή της παραγγελία σας:

-Με μεταφορική εταιρεία για δέματα πάνω από 25 κιλά.
-Με courier
-Με δικό μας μεταφορικό μέσο σε συγκεκριμένες περιοχές.

Ποιο είναι το κόστος μεταφοράς της παραγγελία σας:

Για όλη την Ελλάδα* τα βασικά έξοδα αποστολής ξεκινούν από 5€.

**Για αποστολές σε Κύπρο ισχύουν επιπλέον χρεώσεις.

Για τα έξοδα αποστολής ερχόμαστε σε επικοινωνία και σας ενημερώνουμε ΠΡΙΝ την αποστολή της παραγγελίας για τον τρόπο και το ποσό το οποίο καλείστε να καταβάλλετε.

Δωρεάν αποστολή: Για παραγγελίες άνω των 69€ ισχύει δωρεάν αποστολή.

Προσοχή: Για αποστολές με μεταφορική εταιρεία για το νόμο Αττικής και για δέματα άνω των 25kg η δωρεάν αποστολή ισχύει με την προϋπόθεση παραλαβής του δέματος από την έδρα της μεταφορικής εταιρείας.

Δωρεάν παραλαβή, χωρίς χρέωση εξόδων αποστολής με την παραλαβή από το κατάστημα μας.

Άμεσα Διαθέσιμο
Όταν ένα προϊόν εμφανίζεται “Άμεσα Διαθέσιμο” στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα
σημαίνει ότι είναι ετοιμοπαράδοτο στο φυσικό μας κατάστημα για άμεση παραλαβή ή αποστολή.

Διαθέσιμο απο Χ έως ΧΧ ημέρες
Όταν η κατάσταση αποθέματος ενός προϊόντος εμφανίζεται “Διαθέσιμο απο Χ έως ΧΧ ημέρες“και είναι διαθέσιμο στην εκάστοτε εταιρεία μπορούμε να το έχουμε στο αναγραφόμενο χρονικό διάστημα για παραλαβή ή αποστολή.

Κατόπιν Παραγγελίας
Όταν η κατάσταση αποθέματος ενός προϊόντος εμφανίζεται ως “Κατόπιν Παραγγελίας” σημαίνει ότι δεν είναι διαθέσιμο στην εταιρεία εντός Ελλάδας ούτε στο φυσικό μας κατάστημα
και μπορούμε να το έχουμε σε χρονικό διάστημα 20-25 εργάσιμων ημερών .

Το κατάστημα μας μας ” O Κόσμος του Μωρού “ προσπαθεί διαρκώς να ενημερώνει τις διαθεσιμότητες των προϊόντων του. Ωστόσο, οι διαθεσιμότητες μεταβάλλονται καθημερινά λόγω των παραγγελιών που πραγματοποιούνται. Παρόλ’ αυτά, εγγυόμαστε για την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση των πελατών μας.

Μετάβαση στο περιεχόμενο